Isnin, 12 September 2011

Alahh - Sikit -2 Bagitau Mak , Macam Budak Kecik !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanyiii ! Haa - sebelum tuh , aku nak mintak maaf sebab dahlama tak tepek entry baru :D Hehe , busyy maaa . Trial maaa . Tapi memandangkan ada yang dahh memekak -2 nak baca entry baru , aku buatlahh jugak :D Tapi jangan tak baca sudehh.
Entry kali ni pasal time kita kecik -2 dulu ! 


Anyway , sekarang ni , aku dah besar panjang dahh . And aku dah dapat kenal sapa kawan -2 aku , sedara mara aku , Teddy Bear aku yang aku selalu sentel kat hidung time nak tidur dulu , mana rumah aku , and even aku dah reti maki -2 orang . Kalau dulu , satu apa pon aku tak tau :D Tapi yang maki -2 tuh , aku tak sangat lahh . More to perli jeee . Hurmm - korang pon dah besar kan ? Ada yang dah macam bapak orang , mak orang , even ada yang aku tengok dah boleh ada rumah - tangga sendiri :D Besar bebenorrr . 


Korang -2 , ingat tak time dulu -2 , kalau kawan kita tumpahkan nasi atas baju kita ke , sepak kaki kita bila nak beratur beli makanan kat kantin , and ada yang main kejar -2 sampai tergolek-2 atas tanah . Haha , korang mesti takkan lupa . Samalah macam aku . Dulu -2 , aku selalu lari -2 dengan kawan -2 aku kat padang , simbah -2 air masa pergi tandas , main tolak -2 masa beratur dalam perhimpunan , tarik tudung budak perempuan dengan tujuan nak mengorat lah katakan 
. 

Fuyoo - tapi ada jugak yang sanggup bagitau mak diorang kan ? "Mak -2 , budak tuh tolak Angah masa beratur beli ais-krim tadi" , "Kita bagitau mak kita ! " 
Haha , aduhh , kadang -2 tergelak kan bila kenangkan balik kenangan sengal tuh ?  Almaklumlahh , masa tuh kita kecik lagi . Nak lawan balik pon , nanti kena hantar kat bilik guru besar jugakk nanti kann . Ayat -2 koman macam tuh lahh , yang aku dahlama tak dengar sekarang . Haiih -  rasa rindu sangat nak dengar balik ayat tuh . Ada yang jerit pekik , menangis pergi jumpa mak dia lahh , and ada jugak yang sanggup ajak mak dia marah budak tuh sekali . Haha , mungkin aku lah orang nya tuh :D 

Alahh , standard lah kan , budak kecik . Korang pon dulu -2 mesti bagitau mak kan ? 
Ecececeh , tutup muka letewwww . Zaman sekorang , kita dah tak dengar budak -2 kecik cakap macam tuh lagi . Tapi apa yang keluar dari mulut diorang , kebanyakkannnya mencarut jee .
Hurmm - Susah nak kembalikan memori kecik -2 dulu . 


PERCAYALAH , KALAU DAH BESAR PANJANG NANTI , KITA PASTI RINDUKAN SAAT TUH ! :D . FIKIR-2KAN ! ZAMAN KITA KECIK -2 DULU ANTARA ZAMAN YANG KITA TAKKAN LUPAKAN !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan