Ahad, 4 September 2011

Terserlah kesengalan kau :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanyiii :D Kali ni aku nak cerita pasal sorang mamat ni yang aku dah kenal dalam laman sesawang Facebook :D . Dia seorang yang boleh tahan selenganyaa , sengal dia pon boleh tahan :D Kadang -2 letih jugak layan dia ni sebab macam kerenah . Lepas satu , satu yang datang . Aiyoyoyoyo -.- 

Nama : UNKNOWN
NickName : Mirul Jackson 
Sifat Kekal : Sengal 

Apa yang aku tau , dia kawan baik aku dalam FB . Haha , kau tunggu jelahh cekodok , aku jumpa kau , memang tak kena luku , kena selekeh pon bolehh :D . Kau dahlahh sengal , tapi aku suka :D Ada time -2 kau gedik , manja -2 anjing dengan aku :D Atotototo #KissCikit :D 



Kau kena ingat , aku kawan kau ! Kalau aku tau kau lupakan aku walau sedetik dah berlalu , memang aku tibai kau dengan helmet ! Haha :D Sayang kau ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan