Rabu, 2 November 2011

11 July - 24 October 2011


11 July , tarikh yang aku takk dapat lupakan sepanjang hidup aku . Waktu tuhlah aku mula bersama dengan dia . Happyyy sangat time tuh . Yelahann , siapa tak happy kalau dah ada pasangan . Aku takk pernah rasa sebahagia macam tuh . Dia orang yang paling baik , paling cantik , paling comel , paling periang , paling banyak mulut dan palingg sporting sekali yang pernah aku jumpaa .

Waktu perkenalan dulu -2 , aku ingat lagi , kitorang guna 'Aku-Kau' jee . Sebab aku tak suka main 'I-You' ni . Dia faham aku , aku faham dia walaupun kadang -2 ada time -2 gaduh kitorang . Haha ! Tapi gaduh takk lama - Kitorang baik balik . Dia pujuk aku . Aku kuat merajuk dulu , dan dia ada cakap dengan aku yang dia takk suka aku kuat merajuk dan kena jadi kuat sikit . Aku ingat sampai bila -2 . Dan aku janji dengan dia walaupun kitorang dah breakk , aku takkan merajuk macam budak kecikk lagi lepas ni . 


3 bulan setengah kitorang bersama . Fuyooo , macam -2 kitorang share , kitorang redah . Dia jenis yang kasar dan garang . Tapi kadang -2 dia manja dengan aku , dengan semua oranglahh . Aku selalu usap rambut dia kalau dia panas , angkatkan beg dia kalau dia penat , belikan dia air kalau dia dahaga . Aku taknak dia susah . Aku tak boleh tengok orang susah depan aku . Hmm , tapi sekarang semua tuh dah jadi kenangan . Aku nak sangat kenangan tuh masih kekal sampai sekarang walaupun kitorang dah ada pengganti baru .

Dekat sini aku ada macam -2 benda nak cakap dan bagitau kau  

  • Aku mintak maaf kalau aku takk dapat bahagiakan kau macam mana orang lain bahagiakan kau 
  • Aku mintak maaf kalau aku berkasar dengan kau dan tak layan kau elok -2
  • Aku mintak maaf kalau aku ada keluarkan perkataan yang tak elok dekat kau 
  • Aku mintak maaf kalau aku selalu salahkan kau kalau kita gaduh 
  • Aku mintak maaf kalau aku ada tolak kepala kau , tarik rambut kau , tumbuk kau , sepak kau dan cubit lengan kau sampai merah -2 
  • Aku mintak maaf kalau aku ada tinggi suara dengan kau 
Kau ingat tak dulu -2 :
  • Aku selalu marahkau kalau kau tak makan ubat , melawan cakap Ummi dan berkasar dengan kawan -2 kau .
  • Aku selalu usik kau . Panggil kau 'Mokk' - 'Pundekk' 
  • Kita dah plan dah , kalau kahwin - Tema perkahwinan kita semua merah , baju pengantin warna merah plain ( Taknak rompol -2 atau labuci -2 ) , ada Elmo , buat dalam Zoo yang ada ular , anak serigala , 
  • Lepas tuh , kalau hantaran , mesti kau nak kereta Lamborghini .
  • Kalau aku rindu kau , aku mesti call kau dan cakap 'Biyyy , rinduu' - Time tuh suara kau comel sangat dalam phone .
  • Kau nak back-up aku kalau gaduh dalam office .
  • Kau dah jumpa MakLang and time tuh , nasi yang kau makan , tak habis , and kau passkan dekat aku . Kau nak aku makan banyak -2 , tambah sampai 2 pinggan . 
  • Kau nak aku gemokk , supaya kau boleh peluk aku kuat -2 . 
  • Patung Angry Birds kau yang kau bagi aku dulu -2 , sampai sekarang , masih duduk dalam pelukan Elmo aku . Diorang takk boleh berpisahh . 
  • Kau tahu , yang aku suka makan coklat . Takk kira coklat apa pun . Kau ada belikan aku coklat Cadburry yang besar . And time tuh , aku rasa happy sangat sebab kau belikan aku coklat . Aku terharuu . 
  • Kalau kita jumpaa je , aku mesti mengadu dekat kau - 'Biyy , lapar' - lepas tuh kau terus bawak aku pergi makan . 
  • Aku selalu cakap dekat kau , kalau buat salah dekat orang , terus mintak maaf . 
  • Aku belikan kau cincin 8 ringgit yang takk seberapa tuh ? Aku betul -2 nak kau simpan cincin tuh dan jangan bagi siapa -2 pakai . Kau dah janji dengan aku . 
  • Aku melutut depan orang ramai , dan bagi kau bunga warna merah yang aku beli tepi Lot10 . Time tuh muka kau merah padam . 
  • Aku peluk kau kuat -2 , kalau kau takut tengok orang gila . 
  • Kita pergi photoshoot sama -2 dekat Tasik . Time tuh kau nak pakai short-pants , tapi aku tak bagi sebab terlalu seksi . Aku tak suka . 


Lastly , aku nak mintak maaf kalau selama kita couple , aku ada susahkan kau , kasar dengan kau dan keluarkan perkataan yang tak senang  . Kita lupakan semua tuh okayy ? Kau dah janji dengan aku yang kita akan jadi kawan baik sampai mati ? Kau dah banyak bahagiakan aku , dan aku hargai semua tuh . 

Kepada Dewi NurQhairunnisa Bt. Abdul Rashid - Gongg-2 , Oink -2 :D 

1 ulasan: