Sabtu, 3 September 2011

Aku tak pernah rasa sebahagia macam ni .


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua nyaaa !
Ingat tak dulu aku ada cakap yang aku suka menangis bila terkenangkan sesuatu yang sedih ? 
Haaa , - sekarang ni dah tak lagi ! Aku menangis pon sebab aku gembira . Nak tau sebab apa ? 
Sebab aku ada orang yang sayang aku dan ambil berat pasal aku , orang yang selalu buat aku ketawa , orang yang selalu cubit lengan aku sampai merah -2 , orang yang selalu nyanyi lagu ELMO bila datang time gila dia dan orang yang sangat comel bila dia kena marah . 

Kebahagiaan yang macam ni , dahlama aku tak rasa . Aku hanya bersama dengan orang yang hanya nakkan duit aku dan populariti . #ApaPantatt ? Tapi bila aku dengan dia , aku tau yang dia bukan jenis macam tuh . Dia tak kejar dua -2 benda tuh . Dia hanya akan jadi diri dia yang sebenar dan seorang yang sangat happy go lucky . Kadang -2 , aku rasa macam aku dahlama kenal dia sebab dia betol -2 ngam dengan aku . Dia macam dah kenal aku bertahun -2 , sedangkan tak sampai sebulan kitorang kenal . Hurmm , dia seorang yang sangat baik . Dia peramah dengan semua orang termasuk baby . Haihh -.- aku memang bahagia kerana ada seorang wanita yang betol -2 memahami aku .



Kitorang bahagia ! Korang jangan jelez pulekk ! And doakan kitorang kekal hingga ke anak cucu yee  and kalau ada kesempatan jemput -2 lahh datang kenduri kahwen :D Ngeh3x . 
ILOVEYOUNESSA ! :D 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan