Selasa, 6 September 2011

Kehilangan kau seperti aku hilang nyawa aku sendiri .

Nama aku Zack Zuandy . Dan aku dah hidup 17 tahun atas muka bumi ni . 
Sepanjang kehidupan aku , kebahagiaan aku kebiasaannya hanya sementara . Yee , aku tau , semua orang berhak merasai kebahagiaan . Aku selalu ingatkan diri aku , yang kebahagiaan di dunia yang aku ada sekarang hanyalahh sementara . Aku dah banyak kali rasa kebahagiaan . Tapi apakandaya , memang betul cakap orang 'Setiap Pertemuan Itu , Pasti Ada Perpisahan' 

Dewi NurQhairunnisa adalah seorang wanita yang aku sayang seperti mana aku sayang nyawa aku , dan keluarga aku . Hmm , kalau ditakdirkan Allah bagi aku peluang untuk kahwin dengan dia , aku anggap benda tuh satu kejayaan dalam hidup aku yang aku takpernah dapat sebelum  ni 


Fuyooo - Nessa seorang yang sangat Happy Go Lucky dan sikap dia yang manja tuhlah buat aku jatuh hati dengan dia . Even kadang -2 datang time gila dia tuh , aku sendiri pon lotihh nak melayan oii ! Kitorang kawan -2 pon , letih  nak layan dia . Haha , aku betul -2 bahagia dengan apa yang aku ada sekarang :D Keluarga , Kawan -2 , Pasangan Hidup and tak lama lagi , ada Keluarga Mertua :D #KorangAda ? ?

Nessa , I taknak kehilangan you !! I takut kalau I kehilangan you , I hilang nyawa I sekali .
Dengan Nama Allah Nessa , you dahh berikan I kebahagiaan yang I cari selama ni . I bahagia dengan family I , kawan -2 kita , and even family you pon I tak expect yang diorang akan terima I .
Eh -2 , you nak tau tak , semenjak mummy-2 kita duduk berborak pasal kita harituh , my mumm asyik cakap pasal you dengan Ummi jee . Hehe - mula -2 I rasa macam malu lahh sikit sebab sebelum ni my mum tak pernah masuk campur hal -2 macam ni . 

Sebelum I kenal you , I dah ramai kapel dengan macam-2 jenis pasangan . Yess  , memang dulu I selalu tukar -2 pasangan . Tapi bila I dengan you , nafsu tuh macam dah hilang terus . Maybee you pakai saka kott ?? Ngeh3x - Kidd. :D 



I janji , I akan jaga you , and I takkan tinggalkan you ! Itu janji kita kan ? Kalau you break janji you , memang I takkan maafkan you even you cubit I kuat -2 pon . I harap hubungan kita kekal macam mana gambar tuh tunjuk . 

~ Yang kanan tuh Nessa 
~Yang kiri tuh Zack 

Bila diorang kawen , diorang nak letak nama anak diorang apa eakk ? Aduhh , nama isteri dia dahlahh panjang , nama suami pulakk dah macam mat salleh . 
Takpee -2 :D kita suruh mummy -2 kita yang pilihkann . 
Haha , ILOVEYOU ! 
#Muah pipi kanan , Muah pipi kiri .

1 ulasan:

  1. Hey,Bro (:
    Check my Blog...........
    http://cokelatpudina.blogspot.com/

    lain kali,put shoutbox... sng ckit :)

    BalasPadam