Ahad, 4 September 2011

Aku sayang kau Muhammad Azan Anas Bin Muhd Ali .

Assalamualaikum semua ! Sebelum aku berleter , aku nak cakap sikit pasal PERSAHABATAN .
Dalam dunia ni , semua orang ada sahabat . Yeee , memang betol , sahabat tuh penting , dioranglahh tempat kita kongsi masalah kita , tempat kita cari keseronokan bersama -2 . Aku hidup dah 17 tahun atas muka bumi ni , dan aku ada ramai sahabat . Well , ada sesetengah yang tak boleh pakai , ada jugak yang macam sakai jee . Aku paling tak suka kalau kawan makan kawan . Bendaa tuh kalau boleh aku nak buang jauh dalam setiap persahabatan . 

Kepada Muhammad Azan Anas Bin Muhd Ali , bagi aku , kaulahh antara kawan yang paling sengal dalam hidup aku . Walaupun kadang -2 kau sakitkan hati aku dengan perangai manja kau tuh , tapi bagi aku benda tuh lahh yang buat aku happy dengan kau . Haha . Aku pernah cakap dekat kau yang aku BENCI KAU SAMPAI MATI kann ? Tapi sekarang benda tuh dah berubah sebab untuk pengetahuan kau , aku sayang kau macam aku sayang nyawa aku sendiri .

Azan , kau jangan lupakan aku pulak kalau kau masuk sekolah askar nanti . Haha , macam kau cerita kat aku . Sumpahh , kalau kau takdee , aku rasa macam hidup aku kosong Azan . Aku dahh cukup bersyukur lahh ada kawan macam kau . Sengal , Blurr , Gedik , Manja , dan Comel tuh ada lahh sikit . Act. aku lagi comel banyak :D . Kau tau takk , aku dengan Nessa , Ummi dan semua -2 lahh , anggap kau macam keluarga sendiri :D Kau jgn lupa daratan pulakk kalau kau dah senang nanti . 

Kita kenal tahun lepass . Tapi aku dah banyak kongsi masalah aku dekatt kau sebab aku percayakan kau . Aku percaya yang kau baik kann ? Kau tunggu jelah , kalau kau buat jahat , memang Aku dengan Nessa kasi seret kepala kau kat jalan . Apa kitorang kesahh ! 
Haha , aku kenal kau dulu -2 macam taknak kawan je sebab masing -2 buat hal masing -2 . Tapi sekarang , bila aku dah mula rapat dengan kau , aku rasa macam kau macam ahli keluarga aku sendiri . Kau macam adik aku sendiri ! :D Kau tak percaya ? Lantak kau lahhh . 



Aku sayang kauu lempeng penyekk ! :D 

1 ulasan: