Ahad, 19 Februari 2012

Aku Percaya , Kau Yang Pertama , Dan Kau Juga Yang Terakhir

Memori kita bersama selalu aku ingat sampai sekarangg. Bercampur2 kenangan tu semua kann? Ada yang gembira , gelak2 , senyum2 , gurau-senda kita berdua dan ada yang sedih , menangis , kita gaduh , menitis air mata aku. Nahhh - Tu semua dulu - Sekarang lain. Kau ada yang baru , aku dekat sini? Masih menanti orang baru. Orang yang boleh jaga aku , yang boleh belai aku bila aku sunyi dan orang yang boleh bawak aku jalan2 naik motor. Aku sentiasa sabar dalam menunggu kehadiran orang baru dalam hidup aku. Alahh , lagipun aku tahu , memang susah untuk aku putar balik waktu dulu jadi realiti seperti sekarang. Aku takde kuasa untuk buat semua tu. Aku tak lemah , cuma aku taknak tengok hubungan kau sekarang porak-peranda kalau aku putar balik waktu tu.


Untuk ke sekian kalinyaa , aku tengok kau peluk dia depan mata aku , aku tak jeles. Tapi kau happy sebab ada orang yang boleh jaga kau. Ada orang yang boleh peluk kau kuat2 bila kau kesejukan dan ada orang yang boleh ketawakan kau bila muka kau muram. Aku takde semua tu kan? Ye , mcm aku cakap , aku takde kuasa untuk buat benda tu. Kejujuran tu penting dan aku taknak tipu diri aku. Aku taknak tipu semua orang dalam hidup aku. Aku taknak tipu siapa2 pun. Yang aku tahu , aku masih sayangkan kau wehhh :/ 

Takpernah sekali pun dalam hidup aku , aku rasa betul2 sedih bila aku terpaksa lepaskan kau :/ Aku tak kuat bila aku buat keputusan tu tapi tu untuk kebaikan kita. Hidup kau sekarang dah bahagia dan aku nak kau bahagia sampai kau mati. Aku nak kau bahagia sampai aku pun bahagia dengan orang baru aku. Its okay kalau orang tu bukan kau. Aku terima. Tapi , aku akan lebih bahagia kalau orang baru tu , adalah kau wehhhh :/ Kau banyak bahagiakan aku. Kadang2 , kita kena buat sesuatu keputusan tu atas dasar TERPAKSA. Dan kadang2 , sesuatu hasil tu , tak semuanya senang untuk kita rasai.


Yee , memang betul. Aku masih sayangkan kau. Dan aku masih simpan lagi semua gambar2 kita dulu. Dari kali pertama jumpa , sampai sekarang. Hati aku cakap yang aku memang nak kau bahagia dengan aku sampai mati wehh :/ Tapi aku gagal!!!!!!!!! Aku gagal buat benda tu sebab aku tahu , semua yang kita nak takkan jadi kenyataan. Senyuman kau dari pertama kali kita jumpa dekat KL , takpernah berubah sampai sekarang. Aku cuba fahami perasaan aku , dan aku tahu , kau dah berpunya. Dan ada yang baru. Dan aku , masih menanti.......

Ingat weh , ingat sampai mati , jangan pernah kau lupakan aku dan kau jangan pernah sayang orang lain macam kau sayang dulu. Kau segala-galanya untuk aku :( dan aku takkan lupa janji kita sampai mati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan